"ledigdag"

Idag tog vi i gruppen oss lediga från skolan, föreläsningen igår var så fruktansvärt tråkig så jag höll på att få ett nervsammanbrott och kollade fb, insta och allt annat i telefonen var tredje sekund, så ni kan förstå att föreläsningen inte gav så mycket och dagens föreläsning handlar om samma sak, så då kändes det som ett bra beslut att ta ledigt ;)
 
Men inte fick jag någon sovmorgon för det, aanej, upp o hoppa, läkarbesök stod på schemat, 300:- fattigare men inte mycket klokare..
Bara att invänta remissen som ska komma och hoppas på det bästa :)
 
Så nu njuter jag av musikhjälpen på tv och BORDE verkligen börja plugga, men jag fattar inte vad det är jag ska göra, suck! jaja, det löser sig säkert, brukar det ju göra ;)
 
Hade tänkt fixa en massa ärenden men helt ärligt är jag inte superpepp på att bege mig ut i detta väder, storm, regn och allmänt otrevligt :)
 
Ha en skön onsdag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0