jullov?

Man skulle kunna säga att jag smygstartat mitt jullov :) Var i skolan igår på en fruktansvärt tråkig föreläsning och som vanligt gav den ingenting! Jag o F satt tillochmed och messade varandra under mer eller mindre hela föreläsningen haha 
Så vi bestämde oss för att det gav mer o vara ledig o skriva på första delen av examinationen, om man då faktiskt gör det också, vill säga ;) Kan inte bestämma mig för VAD jag ska skriva om! Suck!
 
Förhoppningsvis ska jag iaf bli klippt idag, om min svägerska inte får för sig att föda istället ;) Usch nej, hoppas inte det, då hennes sambo var tvungen att åka iväg över dagen idag. Alltså en win win, inget födande så sambon kan vara med och jag blir klippt- födande o sambon missar det o mitt hår blir inte klippt- det sista lät ju inte alls bra ;)
 
Fixade mina naglar igår, han som gjorde dom lurade på mig att göra en förändring, det är ju trotsallt jul o nyår sa han haha
 
Blev inte så tokigt :) Lite glitter o glamour :)
 
Ha en skön tisdag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0