Idag gäller det...

...äntligen har dagen kommit när jag påbörjar min SISTA kurs på utbildningen! Är redan lite orolig för jag ska hinna med allt, verkar vara fler examinationer än vi trott från början OCH det är inte mycket tid i skolan, vilket betyder aatt jag måste vara j*kligt självdiciplinerad och det är ju verkligen min starka sida ;)
Samtidigt som det ska bli så skönt att sluta skolan så känns det samtidigt lite sorgligt och trist. Bara det här med sovmorgon!?! hur ska jag klara mig utan? ;) Eller att planera in ärenden? Fixa hemma, få lite egen tid och bara göra vad man vill utan att någon annan är där! Detta kommer bli en prövning, vi har aldrig bott ihopa när vi båda jobbat heltid (då menar jag inte sommarjobb som varat en kort period) men jag får väl försöka se det positivt, jag slipper plugga hela tiden, att ständigt ha något som hänger över mig och det bästa av allt: jag får lön!!! :D
 
Messade med min bror häromdagen, ingen skillnad alls på våra liv...
 
               
 
 
Bilderna ovan är INTE tagna av mig ;)
 
 
 
 
 
 
Knappt någon skillnad ;) Eller vad saäger ni? Vilken vy hade ni valt :)
 
 
Ha en skön tisdag på er!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0