Glögg-mys!

Gårdagens sol höll i sig i ungefär tio minuter :) Jaja, vi tog oss upp till stan iaf och fick uträttat en del ärenden samt en lunch på Jensen's, men det är bannemig inget roligt ställe- sista gången vi går dit! Har vi sagt innan men nu får det vara nog! :)
 
Kvällen bjöd på spontanbesök av svåger och svägerska, dom skulle ut o äta och undrade om vi ville med, men vi hade redan förberett för middag hemma så vi bjöd helt enkelt in dom, en mycket trevlig kväll! Massa snack och skratt, är så himla lyckligt lottad som fått en sån fantastisk extra familj. Inte alla som är nöjda med sina respektives familjer :)
 
Idag står glögg-mys på schemat, som titeln skvallrar om :) Är min fina vän Linda som varje år drar ihop sina vänner och familj och bjuder in till glögg-mys, himla trevligt :)
 
God jul och trevlig fjärde advent på er! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0