fredag o jullovet har börjat!

Eller ja, kanske inte så som man brukar ha jullov, vi har ju fortfarande examinationer som ska in UNDER jullovet, men vi har iaf inget som är schemalagt i skolan förrän den 8 januari!!! :) Härligt!
Ska försöka njuta allt vad jag kan av mitt sista (??) jullov.
 
Vi går fortfarande och väntar på att bebisen ska titta ut, men än har jag inte hört något om det! :)
 
Fick sån himla stark känsla igår att jag måste (okej vill) göra om här hemma! Längtar verkligen till det är möjligt!
Flytta skrivbordet, få in lite hyllor, byta soffan till två soffor som ska stå mittemot varandra, nytt soffbord, nytt matsalsbord mm ja ni hör ju själva att det låter galet dyrt och låååångt borta :)
 
tänk två sådanahära, fast i ljust tyg :) VILL HA!!
 
och detta soffbordet, fast det kanske inte passar till sofforna haha
 
Alltså detta matbord! Jag är kär!!
 
 
Tv-bänken!!
 
Ja det var lite smått och gott, sådana saker jag roar mig med att googla när jag borde plugga ;)
 
Hoppas ni får en skön fredag!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0