från opepp...

..till sjukt effektiv :)
 
Vi (läs: jag) fick låna sambons mammas bil :) Världens snällaste! Får iprincip alltid låna bilen när jag vill/behöver. Iaf vi åkte och hämtade den så jag kunde fixa en massa ärenden som inte hade blivit gjorde idag annars :)
 
Körde till MFF- shopen och shoppade julklappar, till ikea och fyllde på mitt ljuslager (känner dock så här lite senare att jag köpte på tok för lite), går åt en heldel ljus dessa tider :) fortsatte min färd till rusta, mobilia, öb, ocab och lidl för att avsluta på maxi och systemet! puh. det är dessa gånger man INTE är nöjd med att bo på fjärde våningen UTAN hiss ;)
 
Känns skönt att fixat en del inför examensfesten, så man inte behöver tänka på allt i januari när det ändå är så mycket annat som ska fixas :)
 
Nej nu ska jag återgå till musikhjälpen :)
 
 
Tyckte det kändes liiite lite med bara datorn ;)
 
 
Älskar musikhjälpen och deras enorma engagemang! Dom är grymma! Är redan ledsen att det snart är över ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0