ännu en "ledigdag"

idag skulle jag alltså egentligen varit i skolan men lockade mer att hänga med min fina vän :) Vi gick upp till stan o kollade lite, hon handlade sista julklapparna och jag provade koftan jag suktat efter och vet inte om jag släppt tanken om den eller om jag fortfarande vill ha den ;)
tror dock att jag "behöver" en mer vanlig kofta mer :) Får fortsätta spana efter en lång tjockare kofta :)
 
Iaf vi hade en mysig dag i stan, satte oss o tog en fika på espresso house, tydligen fick man en gratis kaffe om man laddade hem deras app, så det gjorde jag så klart :D
Ett urbra tips! :)
 
Tänk att det bara är en vecka till julafton! Galet! I veckan när jag pratade med min kusin så avslutade han med: vi ses nästa vecka!
Jag: Gör vi? (tänker: vad har jag nu missat att vi bestämt)
Han: Det är julafton, jessica!
Jag: jaha, redan? oj då, det hade jag inte koll på, men vi ska inte fira med er i år, så det gör vi tyvärr inte :)
Men hur sjukt är det att inte ha koll på att det är julafton veckan efter? 
Jaja, så kan det gå :)
 
hoppas ni också haft en skön onsdag och har koll på att det är julafton om en vecka! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0