Ystad!

Idag står ett besök i Ystad på schemat!
Ska äntligen få träffa lilla Moa och hennes fina mamma så klart :)
Ska bli rikitgt roligt, var lite orolig i veckan om min förkylning inte skulle bli bättre men det verkar gå åt rätt håll :)
 
Men först ett besök på sjukn, tusen tack vännen för infon, nu kanske jag hittar lite bättre, eller jag hoppas det iaf :)
 
En av gullungarna från igår hade frågat sin pappa: "när ska Jessica hämta mig på dagis igen?" 
hennes pappa bara skrattade och svarade att han inte hade en aning :) 
Så jag får väl göra det snart, får prata med föräldrarna innan bara ;)
 
Det är så drygt, har kommit in i den perioden igen när jag aldrig vill äta frukost, måste verkligen tvinga i mig en macka och det är inte gott! Kanske har med min träning och göra eller rättare sagt min brist på träning, för när jag tränade var det gott att äta frukost och jag var hungrig, det är man ju inte direkt annars :/
Men jag har börjat dricka kaffe igen, såå gott! :)
 
Nä nu får jag nog skynda mig, min parkering går snart ut!
På tal om parkering, igår betalade jag över 100:- i parkeringsavgift, hur sura pengar är inte det?!
 
Ha en skön torsdag!


Kommentarer
jacqueline

vadå börjat dricka kaffe igen ? när slutade du ? haha detta har jag helt missat din lilla kaffe svamp :) <3

2013-03-07 @ 20:09:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0