usch!

Fick ett meddelande från min vän för lite sedan, en vän till henne, som jag också har träffat, har fått ett tråkigt besked, hon går igenom något som jag själv har gått igenom för ett par år sedan och det är inget man ens önskar sin värsta fiende, jag hållar alla tummar jag kan för att S ska bli helt bra igen och att det går fort för henne, hoppas även att hon får den hjälp hon behöver och förtjänar, det fick inte jag!
 
 
 
Detta är jag när jag hade min ansiktsförlamning.
(trotsade läkaren och hade linser på mig, jag kunde inte stänga mitt ena öga helt)
En jobbig bild att se, faktiskt.
 
Sänder massa styrkekramar till fina S att hon ska bli bra igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0