Texas!

Igårkväll hämtades vi upp av mamma o pappa i deras taxi som tog oss till Södertull och Texas Longhorn, så jäkla god mat där! Har ni inte varit där innan, kan jag varmt rekommendera stället. Deras lammfile är nåt av det godaste jag någonsin har ätit, mmmm.
 
 
 
Efter maten tog vi en irish coffee istället för dessert då vi fortfarande var så mätta :)
 
  
 
Sen gick vi till grappa på lilla torg, sambon ville så gärna se matchen igår :)
 
 
 
 
 
Hade en trevligkväll med föräldrarna!
Men i morse/förmiddags när jag tittade på min telefon hade jag fått detta sms:et från min mamma:
 
 
 
Inte riktigt vad man vill läsa kan jag meddela er!
 
Pappa har ont i ryggen och kan knappt gå för att det strålar ut i benet (men vägrar gå o kolla sig) och när han då bar upp dammsugaren så strålade smärtan ut i benet så han kunde ite stödja på benet och han ramlar, från halva trappan rakt ner, jösses! Men vägrar fortfarande att åka o kolla sig, suck! Man blir ju helt nervös!
 
Hoppas han inser att han måste kolla ryggen nu iaf och att han samtidigt kollar resten!
 
 
 
 


Kommentarer
jacqueline

men usch vad hemskt. varför ska ens föräldrar alltid vara så envisa när det gäller att åka till sjukhuset? mina e likadana.. Gud vilken otur

2013-03-24 @ 10:35:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0