Telefonkö!

Usch vad jag hatar att "stå" i telefonkö! Har haft plats 12 nu i evigheter, suck!
Allt för att jag vill kunna få se min lönespec, de har slutat skicka upp lönespec:en på post, vilket är idiotikt, är man som mig timvikarie är det ganska viktigt att man kan se så att lönen stämmer, det är flera gånger min lön INTE har stämt och så jäkla roligt är det inte att jobba gratis!
Det "roliga" med att jobba i kommunen är att det är mästare på att skicka runt en till olika människor, vilket betyder nya köer, suck!
 
Jaja, nåt vetigt skulle jag ju ändå göra idag, har fortfarande inte lyckats öppna en enda bok, men dock skrivit ut det vi ska redovisa i skolan imorron :P
Jag är sämst på att ta tag i saker och ting! Man blir ju så matt!
 
oj oj, nu är jag nere på plats 11, tjohooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0