Telefonkö!

Då testar jag igen, denna gången kanske det går bättre, hoppas det :)
 
Har hunnit med ett pass på gymmet, känner mig riktigt nöjd, framförallt som att det är bestämt att jag ska o simma med Linda när hon slutat jobba idag! Alltså kan inte i mitt liv komma på när det hände senast (någonsin) att jag tränade två pass på EN dag haha
Tro tusan man har lite övervikt ;) haha
 
Snön har tydligen kommit, så där nöjd känner jag, ja detä r himla fint och det lyser upp den gråa vardagen, men nu räcker det faktiskt :)
Fick ett meddelande från min bror häromdagen som undrade om jag hade börjat skotta än, han hade väl hört/läst att vi skulle få massa snö o storm, kände inte riktigt att jag tyckte att det meddelande var lika roligt som han tyckte :)
 
Hade planer på att börja packa, men det är fantastiskt tråkigt och som vanligt när det är något tråkigt man ska göra är man urgrym på att skjuta fram det, kanske till helgen :)
 
Idag tänkte jag iaf bege mig till skolan en stund, känns som man kanske missar en massa viktigt, samtidigt har det varit väldigt många gånger som man undrar varför man åkte dit, så vi får väl se hur denna dagen blir :)
 
Förresten tack för ditt svar Jacqueline, min trogna läsare, dig kan man lita på! :)
Hur ska vi klara av att inte vara i samma grupp nästa vecka? *sorgligt*
 
Nej men om man skulle göra lite nytta, men kom på att jag fortfarande sitter i telefonkö, suck, det måste vara det tråkigaste som finns!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0