Storm!

Jösses vad kallt det är ute idag, det är för tusan storm! När man till och med måste trampa som en dåre i nedförs backe, då blåser det för mycket för att ens behöva cykla ;)
Men har man väl tagit sig med cykel till stan är det bara att fint trampa på den hem med, och hem kom vi ju :)
 
Vi cyklade upp i stan vid 11-tiden, då hade vi ju varit uppe en bra stund, så nåt var vi tvungna att sysselsätta oss med ;)
Införskaffede ett par nya skor till sambon, gick runt o lullade lite till. Även jag fick mig ett par nya dojjor, inga träningsskor ;)
 
Glömde min mobil när vi stack iväg så jag kan tyvärr inte bjuda på några bilder på vår fantastiskt goda lunch :)
Vi lunchade på TGIF såå gott! :) En gammal klasskamrat till mig jobbar tydligen där, kul att se att någon hänger kvar i branschen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
jacqueline

ta en bild på skorna då så att man får se :D din shoppinggalna toka! Du får passa på nu innan ni flyttar ;p

2013-03-09 @ 18:52:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0