sool :)

Tänk så glad man blir av lite sol :)
 
Delexaminationen är inskickad så nu är där ingen återvändo, hoppas verkligen en duger och får ett litet G på sig ;)
 
Trodde jag hade betydligt mer kvar på den, men jag var visst ganska redig i tisdags när jag skrev lite på den :)
 
Väntar på att sambon ska bli klar på sitt jobb så vi kan luncha ihop idag, trevligt. Var väldigt länge sedan vi gjorde det :)
Sen blir det nog en vända i stan med min kära vapendragare, Linda :)
 
Idag ska jag även få nya hyresgäster till min lägenhet så jag ska dit o få nycklarna av hon som bott där nu och senare ikväll ska jag dit igen och släppa in dom i sitt nya hem :)
 
Så då sticker jag till stan o firar det med en annan kär vän, känner att den här fredagen är riktigt bra! :)
 
Hade tänkt visa min fina tröja som jag inviger idag, men det är inte så lätt att ta foto på sig själv (ryggen)
Men ni får se det lilla som går att se ;)
 
 
Haha man ser inte mycket, men den är fin, jag lovar :) En blå stickad tröja från d.brand med blixtlås längs hela ryggen :)
 
 


Kommentarer
Jacqueline

Man ser inte så bra men det låter snyggt ;-))

2013-03-02 @ 09:10:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0