söndags trötta

Idag ligger vi i soffan o tar det lugnt, funderar på vad man ska göra, bege sig ut i solen eller packa? Usch det är svåra beslut nu ;)
 
Igår var vi som sagt ute och åt, sjukt gott! Vi var på Opera Grillen, väldigt trevligt. När vi kom var där knappt några människor, det hade dom sagt till oss, men det var faktiskt riktigt mysigt, det blev lite mer "fin restaurang" man slapp allt sorl som det brukar vara på restauranger :) Lagom till efterrätten och kaffet trillade det in en massa människor och då tyckte jag inte att det var så jobbigt :)
 
Vi fick först ett glas champagne och lite snittar 
  
Ser kanske inte så gott ut men det var verkligen det, sjögräset som ligger under tonfisken var himmelsk, jag brukar aldrig gilla sånt annars ;) sen var det lax (svara rullen med grönt på), köttrulle och vårrulle, det vita pulvert var gjort på tryffelolja och någonting till :)
 
Efter det var det denna menyn som gällde, fantastiskt gott :)
 
 
Kan lätt rekommendera er att besöka Opera Grillen, trevligt ställe, god service och himmelsk mat!
Och vinerna var bara så goda!
 


Kommentarer
Linda

Ser superfint ut!! Det är ni värda! <3

2013-03-24 @ 20:32:54
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0