soliga söndag :)

God förmiddag!
 
Man behöver ju inte vara einstein för att räkna ut vad mitt val blev igår ;) Shopping så klart!
 
 
skickade den här bilden till min sambo och frågade om han verkligen var nöjd över valet att låta mig gå SJÄLV i stan haha
 
Det blev en hel del tjäning gjord igår, sånt gillas skarpt!
Bland annat använde jag äntligen mitt presentkort på bodyshop, fick det bara för sisådär 8!!!! år sedan! haha
 
 
 
blev dessa godingarna, har verkligen saknat min face mist, begriper inte vart jag gjort av min förra, vet att den inte hann ta slut så jag har väl glömt den någonstans :)
Och body butter med oliv"smak" luktar så himla gott och är verkligen jättebra och dryg! Lätt värt varenda krona!
 
Införskaffade även gårdagskvällens ostbricka, även där användes ett presentkort, som sambon fick från jobb. Himla gott var det iaf.
 
 
Efter att gått runt o lullat själv i stan ett tag vaknade min kära vän upp och kom och mötte upp mig, så det även blev en välförtjänt fika :) Inte fullt så trevligt att fika själv, då hade jag hellre skippat det och åkt hem haha
 
Idag får vi se vad som händer, eventuellt ska vi förbi min lägenhet o se vad som är fel på diskmaskinen, om det är något som går att laga eller om den ska bytas ut, hoppa på det först nämnda!
 
Ha en skön solig söndag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0