Skärtorsdag 2013

Då var det påsk på riktigt nu då :) Själv har jag ju firat påsk ett par dagar redan, gäller liksom att passa på ;)
 
Gårdagskvällen spenderade jag tillsammans med min fina vän som jag bjöd med till Vapiano, alltså jag verkligen älskar det stället, så god mat! Och denna gång blev även Linda nöjd med sin mat :)
Vi var ju tvungna att fira henne, som har fått så många positiva besked här i dagarna :) Ett är att hon ska flytta och det bästa med det är att vi kommer ha så sjukt nära till varandra sen, love it! Tänk så mycket lättare allt blir, gå ut o ta en promenad, fika, käka middag tillsammans UTAN att behöva klydda med buss o grejor! Nej det kommer bli sjukt bra och jag är så glad att hon äntligen också fick en lägenhet, det är ju inte allt för lätt sägs det ;)
 
Idag ska jag äntligen träffa Lotta, som jag inte har sett på ett bra tag för att jag är så förbaskat klantig! Så det ska bli rikitgt kul!
 
Och ikväll är det dags för VÄRLDENS SNABBASTE ALLSÅNG på Babel. En superbra skärtorsdag med andra ord!
 
Det enda som kan göra denna dagen ännu lite bättre är om jag hittar "min" skinnjacka i rätt storlek, så håll tummarna! Vill så gärna ha den, har suktat efter den sens i februari när jag såg den på bild och väntat på lanseringen (säger man så?) som var nu i dagarna!
 
Nej nu måste jag göra mig redo för en dejt med Lotta! :)
 
Ha en superbra skärtorsdag ni med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0