shopping!

Nästan precis kommit hem från svägerskan, stannade och käkade middag där, urgott. Dom kör på Linas matkasse och idag stod marockansk kyckling på menyn, riktigt gott var det, börjar nästan bli lite sugen på att testa det, man får verkligen variation på sina middag, vilket inte är så lätt annars, då blir det oftas taco, spagetti och köttfärssås mm haha
 
Härom dagen meddelade sambon att nu i veckan skulle vi ut o handla till mig, jag tänkte mig direkt:
 
 
Eller en sån här kanske :)
 
 
 
han tänkte sig mer:
 
 
Eller detta:
 
 
urtråkigt haha
Vill hellre ha "vardagsskor" än träningsskor ÄVEN om jag är i stort behov av nya träningsskor :)
 
 
 


Kommentarer
Lady

Jag tycker att Fredriks idé var skitbra!! :)
Fixa lite snygga träningskläder och skor så lovar jag att det kommer kännas ÄNNU bättre att gå till gymmet än vad det redan gör! :D

Och sen kan du köpa jackan i mindre storlek om ett par månader ;) Win, win!

2013-03-04 @ 11:13:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0