Saknad!

Satt och "pratade" med min bror innan, på whatsapp:en, ibland känns det bara så himla bra och ibland är det bara så fantastiskt långt till Kina, idag är en sån dag när det är väldigt långt!
Vet att han känner likadant och kan tänka mig att det känns lite extra långt idag när vi ska ut och fira mamma o pappa och han kan inte följa med.
Eller som att vi flyttar nästa helg och han inte kan vara med, inte för att flytta utan för att få se lägenheten och få vara med på framtida inflyttningsfesten, sånt känns.
 
Men nu är det som det är inte mycket att göra åt, ska försöka planera in en resa här inom en snar framtid så vi kan få ses, antingen om vi möts upp någonstans eller om vi åker någonstans först och sen avslutar i Peking :)
 
Ta hand om era syskon och uppskatta att ha dom nära! Hade gärna haft min bror närmre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0