Röntgen!

Klockan ringde 6!!! en lördag- skandal!
Men eftersom jag måste snoosad så var den tvungen att ringa lite innan jag behövde gå upp :)
 
Sambon började tvätta vid 6.30, han är redig han :)
Sen cyklade vi till sjukhuset och gik runt och yrade där ett tag, inte det lättaste att hitta haha
 
Sjuksköterska kom o mötte oss så vi kom rätt till slut iaf :) Helt galet, tror aldrig jag har varit på sjukhuset innan utan att det har varit full kaos, nu var det jag och en till som var där :)
 
Fick kontrast, det är en konstig känsla, som tur var hade dom varnat mig att när man får det kan man känna att det blir varmt i hela kroppen, och ja det blev det! haha
Men de gick fort så 8.15 var vi ute igen, givetvis tappade jag min ena kula på min piercing i örat, inte så kul! Men lite svinn får man räkna med ;)
 
Annars är det inte många planer idag, får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda, klockan är ju ändå bara 10 ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0