Plugga!

Ja plugga stod på schemat idag, så då har vi fått städat hemma, behövligt förvisso men kanske inte just idag ;)
Jag började tvätta tidigare, otroligt roligt, jag skurade vasken i köket- varför? jo för att det kändes som döds viktigt just idag eftersom jag skulle plugga! Jag gick en sväng i stan, behövde få lite luft och spontan shoppa lite ;)
 
Men som jag fyndade! Min favvo klänning som jag köpte förra året (och dessvärre har några små hål, sorgligt) hade kommit in igen, så då slog jag till och köpte en ny- utan hål :) Lycka!
Sen hittade jag lite annat smått o gott :) Hämtade ut en paket, med massa fint :) Vårskor (som jag uppenbarligen får vänta ett tag med att använda) en snygg sjal, linne och en bas topp (snart VFU) med andra ord endast nödvändigheter ;)
 
Planen var att jag skulle träffa Linda ikväll, men vi får se hur det blir, hon hade haft det körigt på jobb o kände sig lite trött, så vi får se om det blir någon träff idag :)
 
Det här med middagar, jag tycker det är så förbaskat tråkigt att laga mat, och vi har sällan (läs: aldrig) förberett något (tagit fram från frysen) vilket gör allt till ett projekt när det kommer till middagstid, suck! Och att komma på vad man ska ha, omöjligt! Vi äter typ samma varje vecka, jag kräker snart på allt! Eller så är det bara för att man inte orkar engagera sig längre :) Hur gör ni? Vad lagar ni för gott? :) Tips tack! :)
 
 


Kommentarer
Emma

Matkasse! Finns ju massa olika nu med olika inriktningar:) imorgon ses vi! Puss

Svar: Ja! Det får nog blir det! Har ni det?Ja äntligen! :) puss
Jessi

2013-03-15 @ 06:55:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0