Packat!

Fy tusan vad mycket grejor vi har! 
Idag har vi packat mer eller mindre allt mög. Sitter just nu i min svägerskas soffa och tar det lite lugnt, dom är i Danmark hos hennes sambos mamma så vi har lägenheten för oss själva, väldigt skönt faktiskt :)
 
Det är fullkomligt kaos hemma OCH våra lådor tog slut!!! Trodde verkligen att dom skulle räcka men icke! Sambon körde o hämtade en del som hans syster hade i källaren men det var små lådor så det räckte inte rikitgt det heller så imorron får far släppa in mig på firman och hämta 10 till haha
 
Idag skulle vi egentligen hem till Emma o Lukas men Lukas mådde lite illa och varken jag eller sambon vågar riskera att åka på någonting nu innan flyttan även om det kanske inte är någon fara, hoppas att han blir bra snabbt igen :)
Så istället får vi försöka roa oss själva idag, så vi tänkte slå på stort och gå på restaurang :)
(läs: orkar inte laga mat) ;)
 
Hoppas ni har en bra påsk!
 
 


Kommentarer
jacqueline

Hoppas du har haft en trevlig Påsk. Tänk att snart är det dags för er att flytta in i er nya lägenhet :D weeee

2013-03-31 @ 19:03:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0