oldie

Satt och kollade i datorn igår och hittade en massa gamla bilder, lade över de för lite sen på min externa hårddisk så inte alla mina bilder skulle försvinna :)
 
  
 
Skönt att det inte var såå många bilder som skulle kopieras ;)
Lite mer än 22 000 bilder, det tog sin lilla tid :)
 
Tänkte dela med mig av lite gamla bilder :)
 
Kolla vilken liten goding :) Idag är han 12 år!
Mitt äldsta gudbarn <3
 
Min fina lägenhet med den fantastiska soffan :)
 
Jag o Carro hemma hos mig, 2005 :)
 
Min bror och jag, hemma hos föräldrarna.
 
Jag och min fina Malin <3
Ännu ett foto på mig o Malin, här på fagans, en klassiker!
 
Fina Emma, som blondie <3
Hemma i köket på Ledebursgatan, en klassiker även det ;)
Eller vad säger du Emma? ;)
 
Jag o fina i Kph för att se Juanes! <3
 
Har ännu fler på lager haha
 
 


Kommentarer
Emma

Vilka klassiska bilder! Och den där soffan!

Svar: jag vet! Den var så jäkla skön! Saknar den lite :)
Jessi

2013-03-10 @ 21:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0