Nostalgi!

Satt och surfade runt på spotify och hittade en låt från filmen "Walk the line" och för några år sedan när vi festade ganska mycket med mitt jobb så gjorde jag o "chubbe" en version av låten "it ain't me babe" och jösses vad man kan sakna den tiden, samtidigt är det nästan skönt att den är över ;)
   
Jag o Chubbe                                         "grupp puss" haha                           "baren" Chubbe hemma hos mig
 
 
 
Jag på firman, innan festen kom igång ;)    Bror, Ivarsson o Emma hemma hos mig :)
 
 
 
 
Folke blandar sig en "grogg" :)              Emma & jag <3
 
 
Älskade saknade Berra <3                      Firmafest :)
 
 
Friska människor ;)
 
Jösses vad det är roligt o kolla på alla gamla galna bilder!
 
Det roliga är att varje gång jag träffar alla "ocab-människor" så är det precis som om det var igår vi festade sist, det är sån skön känsla, vi hade så sjukt bra sammanhållning ett tag, vi umgicks förtusan nästan 24/7 haha
Roligaste var när vi jobbat hela natten (söndagen), sen hela måndagen och då bokar in en träff på möllan efter jobb och alla som någongång har träffat någon av oss, vet att vi inte drack ramlösa direkt ;) Det var tider det :)
 
 
 
 


Kommentarer
Jacqueline

Fin du är i mörkt hår :-))

Svar: Tack! :)
Jessi

2013-03-16 @ 20:03:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0