NEEEJ!!!

Det som inte skulle hända, hände idag! Och vi missade början! 
Jag är så upprörd när jag tänker på det och inte alls nöjd!
Dom ska splittra på vår fantastiska grupp! Eller ja, dom ska splittra alla men det är min grupp jag bryr mig om ;) Helt ärligt vill jag inte hamna med någon annan, usch det kan bli dryga veckor, måtte det bara vara inför nästa tema och att vi sen kan få fram att vi ska vara i våra vanliga grupper för detta är inte alls roligt, det är ju det som gör det roligt i skolan, att man har kul med sina "gruppisar" Ingen av oss var särskilt nöjda med detta. Vi fick iaf behålla en eller två kompisar, vi som är ojämna fick dela oss på 2 och 3 och eftersom ingen av oss ville bara vara med en utan med alla fick vi lotta haha
Jag o Frida ska fortsätta ihop och dom andra tre får hänga ihop, men vi kan ju fortfarande "hänga" haha
 
Efter detta tråkiga besked hämtade sambon mig i skolan och släppte av mig hos finaste Malin och Meja. Har haft en himla trevlig dag/kväll där, blev bjuden både på fika o middag, riktig lyx :) Var så länge sedan vi sågs, fattar inte var tiden tar vägen men det är ju skönt att det har varit mycket för oss båda iaf ;)
Inte som i onsdags när jag blev bokad för jobb och tydligen hade bokat in en dejt med Lotta och totalt glömt bort det, så hemskt, kände mig som en riktigt usel kompis, som tur är har hon full förståelse men det kändes ändå inget vidare :/
 
Imorgon beslutades det att vi skulle skippa workshopen, känns som ett bra beslut haha
Behöver läsa in lite, ligger lite efter från förra veckan så det kan vara bra att få en extra dag ledigt :)
 
Hoppas ni har haft en bra stormig dag idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0