Neeej!

Ooo nej!!! Bara för att jag så gärna ville hinna med ett stopp på ocab innan skolan missade/glömde jag helt bort att jag skulle anmäla mig för loppisen i folkets park i april och nu när jag kom hem och kollade så var det redan fullbokat, arrg så ledsen jag blir! Har ju verkligen planerat för att stå där hela helgen, har urmycket som jag skulle sälja, vi har till och med satt sakerna på ett tillfälligt lager hos en kollega till sambon!
Attans! Mög!
Jaja, får väl kolla upp andra ställen men jag ville verkligen stå i folkets park!
 
Bortsett från detta lilla missöde så har dagen varit riktigt bra, jag har fått gjort en massa :)
Bland annat gymmet OCH simmning :)
 
Imorgon är det dags för lite jobb på mitt gamla ställe :) Eller egentligen är det inte så gammalt det är bara att det var så länge sedan jag var där, ska bli kul att få träffa alla barnen igen :)
 
Ha en skön onsdagskväll :)


Kommentarer
jacqueline

så typiskt :( men varför inte åka till lund och ha baklucke loppis? då har du bilens baklucka som en del av loppisen sen kan du även ha ett bord framför. Hade vi :D skit kul faktiskt :)

Svar: Jo jag har hört om den, men jag har inte så bra bil för det (har ju egentligen ingen bil alls) sen vill jag ju inte stå där själv :/
Jessi

2013-03-21 @ 07:36:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0