Morgonmys!

Sitter och njuter av mitt kaffe och känner mig nöjd över vårt beslut att INTE åka till skolan idag :)
Tittar ut och det snöar, ja det är mysigt med snö men kanske inte nu, nu vill vi ha sol, värme och vår!
Inte direkt detta vädert man hade räknat med just nu, men som någon påpekat tidigare vi bor i Sverige och då är tyvärr inte vintern slut än, så det är väl bara att gilla läget :)
 
Idag ska jag verkligen försöka läsa lite, får se hur det blir med den saken :)
 
Annars började sambon mumma något om vi ska börja packa idag, jag meddelade honom att han var välkommen att börja packa om han ville även om inte jag var med, han hävdade att det bara hade blivit fel då så han tyckte det var bättre att vänta tills jag var med haha
Antar att det ligge lite sanning i det haha
Jessica Kontrollfreak Backman, ja det är jag det ;)
 
Ha en skön tisdag i vårt snöiga land :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0