mello!

Ikväll skulle sambon ut med en kompis och dricka öl, jag var inte sugen på det och tyckte att det nog var roligast för dom att få ha en grabbkväll själva :)
 
Så jag såg fram emot en lugn kväll hemma- i min ensamhet- men då räddade min svägerska mig från ensamheten och kom hit och höll mig sällskap framför melodifestivalen, melodifestivalen själv hade inte känts fullt så spännande :)
Hon köpte med sig lite gott och vi hade lite ost från förra helgen så det blev ett riktigt trevligt gotte bord, precis vad man behövde haha
Och för att uthärda mellon så var vi tvugna att ta ett glas vin eller två ;)
 
Och här kommer en liten bild speciellt till dig jacqueline :)
 
 
My new shoes! Läckra va? :)


Kommentarer
jacqueline

meeeen gud? säljs de sådana skor fortfarande? är det inte buffalo skor? hade två par när jag var yngre och lika så varenda kotte i min ålder :D fan va kuuul det var länge sedan man såg sånna :D hihi hade inte du också det förr? <3

2013-03-10 @ 13:54:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0