Måndag

Idag är det som sagt dags för skola igen och jag hade helt förträngt att det är från och med denna veckan som dom nya grupperna börjar gälla tills jag fick ett sms från en av mina nya gruppmedlemmar, aaaarrg jag vill inte!
Fast jag har iaf fått sms såhär en tidig måndag morgon ;) så det kanske kan bli bra ändå :P
 
Ikväll eller ja eftermiddag ska jag äntligen få träffa Linda igen! Känns som det var en hel evighet sedan, ja förutom simningen men det är inte riktigt samma sak :) Ska iaf bli himla trevligt! Ser jag framemot!
 
Solen skiner och jag har varit på gymmet en runda, känner mig så sjukt peppad nu! Idag sprang jag/joggade för första gången hela tiden! Ja alltså det var ju bara en halv timme men för mig med all min övervikt kändes det som en stor bedrift! Jag är iaf nöjd! OCH jag kör vissa maskiner! Jag börjar avancera haha
 
Nej nu måste jag få i mig mitt kaffe och min frulle! Ha en skön dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0