Lördag! :)

Igår var en riktigt bra dag, skönt när man får en sådan dag någon gång då och då :)
 
Eftersom man inte såg min fina tröja så bra på fotot så har jag letet upp lite bättre bilder på nätet :)
 
 

  
Här ser man den lite bättre ;)
 
Igår fyllde mitt lilla söta gudbarn 2 år! 
Det är ganska lustigt det här med mina gudbarn, jag har två stycken, min kompis lilla son och min äldsta kusins minsta.
Det är nästan exakt 10 år emellan dom, den store fyller den 19:e februari och den lille 1 mars.
Båda heter Emil :) Så det blir ju inga problem att glömma deras namn haha
 
Idag ska sambon på fotboll så jag väljer mellan att gå upp i tan och fixa lite som jag inte hann med igår eller att stanna hemma o njuta av lite ensamtid haha
 
Vad hittar ni själva på en lördag som denna? :)


Kommentarer
jacqueline

very nice :D woop woop

2013-03-02 @ 14:16:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0