Living!

Det blev ingen träff med Linda idag, hon somnade till ordentligt när hon kom hem från jobb ;)
Så jag fick med mig sambon till living, där jag sett ett soffbord som verkar stämma in på våra kriterier, hittade det på nätet men ville kolla i verkliga livet hur det egentligen ser ut :) Det var lite mindre än vad jag hade tänkt mig men väldigt fint, så det lutar åt att ett sådant bord flyttar in till oss på Carl Hillsgatan ;)
Hittade även en urfin matta, vi såg en liknande på mio så vi får väl kolla upp priserna :)
 
Vet inte vad som har hänt men jag har verkligen fastnat för hallmöbler, eller möbler överlag med cement topp, tycker det är så fint! Hittade en massa fint på living, men jag minns verkligen inte hur vår hall ser ut, kommer inte ihåg om den var bred eller trång, fanns förvaring eller inte, så jag antar att jag får avvakta med hallen :)
 
Hur snygg är inte denna?
 
 
Eller ett sånt här bord :)
 
Jag borde vara miljonär haha
 
Såg en urkul sak på lutz (tyvärr får vi nog inte plats med det)
Hur kul är inte denna soffan? Tror dock att vår balkong kommer vara för smal, annars hade jag lätt införskaffat en sådanhära ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0