kallt!

Brrr vad kallt det har blivit igen! Så var det så fint igår, suck. Tänkte först inte ta med mina "termobyxor" till jobb, det är så drygt att asa på allt, men ändrade mig i sista sekunden TACK gode gud för det :)
Så skönt det är när man har ordentliga kläder på sig, förstår inte varför man envisas med att gå runt ich frysa annars, bara för att man ska se bra ut, idiotiskt :)
 
När jag cyklade till jobb imorse kände jag verkligen att min förkylning inte har försvunnit helt o hållet än, var helt slut när jag kom fram haha
 
Jag begriper inte, har börjat få så galet ont i mina ögon vilket resulterar i att jag inte kan se någonting, får en sjukt suddig bild på linsen och det är fruktansvärt irriterande, hoppas att det bara har med förkylningen o göra så att jag snart kan avända mina linser UTAN smärta igen :) Håll tummarna! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0