Kallis!

Det blev en fika ute i solen på Kallis idag! Sambons mamma och syster med sambo kom också dit, trevligt! Galet mycket folk, fast det tycker jag alltid att där är :)
Satt där ganska länge och njöt av solen, riktigt härligt!

Följde med hem till C & L, där det lovades att sambon skulle få se Tottenham matchen- jodå SE den får han men där är inget ljud- kan meddela att stämningen varit liiite spänd, en tjurig sambo och vi andra som försöker lätta upp stämningen utan resultat, tur att dom leder iaf ;)

Cyklade förbi vår nya lägenhet och bara lääängtar ihjäl oss efter att få flytta in! :)

Imorron är det dags för ny kurs, ska bli intressant!



Kommentarer
jacqueline

åh vad kul, nu är det bara en månad kvar tills ni flyttar in :D Vi ses i morgon :)

2013-03-03 @ 18:36:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0