Kalle kalas :)

Aw precis kommit hem från min farfar, sötaste gubben! Men jösses vad han kan skrämma upp en! Jag var tidig och ringde på porten- ingen som svarade, ringde mobilen- inget svar, lyckades komma in i huset och åker upp till hans våning, ringer på ytterdörren- ingen öppnar! Då kände jag liiiite panik, Tänk om det hänt honom någonting! Tänk om han ligger i lägenheten! Usch, det var faktiskt riktigt räligt, framförallt som jag var helt själv, sambon följde inte med och min pappa hade precis hämtat min kusin och lämnat Toarp, så det skulle dröja ett tag till innan dom kom. Så mycket man hinner tänka på så kort stund haha
Men som tur är kom han och öppnade dörren, och lättnad som få var jag :)
 
Det var faktiskt riktigt trevligt att få en liten stund själv med farfar, det är så sällan man får det, vi är ganska många i släkten så det råder alltid full kaos när vi ses haha
Kanske att så mycket att man hinner prata om något speciellt mer att man hinner prata lite, om ni förstår vad jag menar :)
 
 
Haha alltså detta är en sån klassiker hemma hos äldre människor :)
Foto på alla barn och barnbarn
 
 
Hittade dessa vacka syskon ;)
 
 
Två söta tjejer som bara läääängtade ihjäl sig efter att få sätta tänderna i lite godsaker!
 
 
Stora busen försökte komma undan fotot, lyckades sådär ;)
 
 
Alltså detta fotot! Hon är bara för go!
 
En väldigt trevligkväll med trevligt kalas, glad att jag åkte dit! :)
 


Kommentarer
Jacqueline

Haha gullungar :-)

Svar: amen eller hur! De hann inte merän komma in i lägenheten förrän båda satt o klättrade på mig haha :)
Jessi

2013-03-07 @ 06:48:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0