Kalasdags!

Idag är det dags för ännu ett kalas, denna gången är det min lillakusin som fyller år!
Eller lilla o lilla, han fyllde 19år förra helgen :)
 
En glad 18-åring! :)
 
Denna lilla drummlen passade jag väldigt ofta när han var liten o söt :) Väldigt roligt faktiskt, för det har gjort att man har ett lite mer speciallt band, han är min minsta kusin så när han kom var jag en väldigt lycklig liten tjej, som hade tjatat om ett syskon i evigheter (utan någon framgång) så här fick jag en lite kusin att ta hand om istället :)
 
Igår fick jag med mig sambons Visa-kort till stan, köpte en tröja till honom (som det var bestämt) men tror ni att jag handlade något till mig själv? NEJ! Fattar inte varför det alltid är så, när man ska/får handla hittar man ingenting sen när man bara går runt och kollar lite och absolut inte ska handla, då hittar man hur mycket som helst! suck!
Jaja, jag fick iaf en trevlig dag i stan med min kära vän och hennes underbara dotter!
 
Sen på kvällen var det dags för syskonträffen, denna gången hemma hos sambons bror. Fantastiskt god mat! Alla satt i matkoma hela kvällen haha
 
En räksoppa med sparris och ärtor, väldigt god!
 
  
Bergtunga walewska, sjukt gott!
 
Chokladkaka med färska bär :)
(Vårt bidrag)
 
Alla rätter innehöll grädde och riktigt smör så det va inte konstigt vi alla mådde lite dåligt haha
 
 


Kommentarer
jacqueline

Guuuud vad gott allt ser ut !!! den där walevskan kan du väl fixa recept på :D yummi :)

Svar: det var gudomligt gott, ska försöka ordna det :)
Jessi

2013-03-17 @ 14:30:42
Linda

Mmm.. Vad ska man behöva göra för att vara med på syskonträffarna?? Har dom inte en hemlig bror till eller nått som jag kan hooka med? :D

2013-03-17 @ 21:31:19
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0