Kalas!

Idag är det ingen vanlig dag, nej för det är min fina farfars dag! 89 bast blir gubben! :)
Och för ett par veckor sedan när vi var på kalas för att fira gudbarnet kläcker min farfar ur sig en sån rolig kommentar så vi alla blev helt chockade, gubben kan han :)
 
Vi hade grupparbete efter lektionen idag, så himla effektiva att vi blev klara på mindre än en timme, bästa gruppen!
 
Man kan inte säga annat än att vi gör väldigt nyttiga saker i skolan:
 
 
jag menar HUR ofta behöver du inte koppla lampan till ett batteri för att få lite ljus?
 
 
Och det verkar som det är vääääldigt spännande ;)
 
 
 
Eller varför inte vårt fina grupparbete, hur ofta behöver du inte kunna bygga ett solsystem? :P
 
Nej då, det är så roligt så med alla våra extra arbete vid sida om de examinerande uppgifterna :P
 
Efter skolan skulle jag bara inom ocab och säga hej o hämta fler lådor, jag fastnade där och kom där ifrån strax innan 14, bra jobbat Jessica!
Fick iaf med mig lådor hem haha
 
Körde och köpte en present till min farfar, kände mig riktigt redig ;)
 
Sen ringde de från budfirman och var på väg med diskmaskinen till min lägenhet så det var bara till att bege sig dit och släppa in killen, trevlig kille som tur var så det inte var någon stropig typ haha
Hade sån tur att min hyresgäst hann hem precis när vi var klara så jag slapp köra dit sen igen för att lämna tillbaka nycklen :)
 
Medans jag väntade på installations killen ringde de från sjukhuset, jag ska dit på lördag på röntgen och ska ha tagit ett blodprov innan, vilket jag givetvis helt hade glömt bort så nu får jag se till att göra det imorron eller på fredag, tur hon ringde och påminde mig för det hade jag inte en tanke på :)
Så nu måste jag bara ta reda på VAR på sjukhuset man ska gå o ta blodprov, hade jag gjort det i tid, kunde jag gått till min vanliga vårdcentral men eftersom jag inte gjort det så tyckte hon jag skulle gå till sjukhuset.
Så vet ni var det ligger, var snälla o meddela mig :)
 
Ha en skön solig onsdags eftermiddag!
 
 
 


Kommentarer
Jacqueline

Ja vi är asgrymma ! Love us!!!

2013-03-07 @ 06:50:42
Emma

Nu är jag hör:) det ligger mitt emot förlossningen, tror det är ingång 74:) puss

Svar: oh tack vännen! Kul o se att du äntligen hittade kommentera knappen ;)
<3
Jessi

2013-03-07 @ 07:12:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0