Jobb!

Idag är det dags att jobba lite, fick dock sovmorgon, det tackar jag för :)
Har sagt nej VARJE gång dom har ringt och jag känner mig så elak, även om dom har full förståelse för att jag måste gå i skolan men ändå, skönt att kunna säga ja denna gången iaf :)
 
Nackdelen med att få sovmorgon är att jag missar frukosten på jobb och måste då klämma in det hemma, inte för att frukosten är så fantastiskt god utan mer att jag slipper göra det hemma haha
 
Ser ut som om det ska bli fint väder idag med, I LIKE!
 
 
Visar er en smarrig bild från gårdagens fika i Ystad, så jäkla gott, fast nu måste verkligen förkylningen försvinna så jag kan bosätta mig på gymmet haha
 
 
Ha en skön dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0