Ikea!

Idag har jag tagit det riktigt lugnt, ingen träning, tänkte att det var dumt att överdriva direkt när jag precis blivit av med min förkylning, så imorron är det dags att röra på sig igen!
 
Läste lite grann, men dock inte tillräckligt mycket- alltså jag kan inte, det är så grymt tråkigt! Jag får nästan panik på det, men jag hoppas det räcker med det man har :)
 
 
Blir ni sugna? :) oootroligt roliga böcker ;)
 
 
Sambon kom och hämtade mig o släppte mig hos sin mamma så att vi kunde låna bilen lite :)
 körde runt till en massa olika möbelaffärer och kollade läget: svenska hem, em möbler, mio, lutz, ilva och ikea, puh vi hann med allt innan 20.00 :)
Alltså jag fattar inte, när man inte ska ha något speciellt så har man hur många olika ställen som helst att åka o kolla i men nu när vi verkligen ville kolla så kom vi först inte på någa affärer haha
(Har varit på Nilssons)
 
Så nu har vi bestämt vad vi ska prioritera, känner att vi vill komma in i lägenheten först så vi vet HUR vi vill ha det och VAD vi verkligen behöver, känns lite dumt att gå o handla en massa som vi sen inte riktigt behöver/passar in.
Vi vet att vi behöver en soffa till vårt extra rum men vi vet inte hur stor den kan vara, då känns det rätt dumt att beställa en som sen inte får plats :)
 

 

 
Vi har bestämmt oss, men vilken tycker ni? )
 
 


Kommentarer
Jacqueline

Den nedersta stolen med grått tyg har vi :-)) de är såå fina :-))

2013-03-20 @ 09:07:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0