I did it!

Tjohoo, jag gjorde det! Jag gick till gymmet imorse, så jäkla skönt! Nu jäklar ska jag hålla mig frisk och ta tag i denna kropp, här ska det hända saker haha
Jag är så himla nöjd med att jag kom iväg så det finna inte, var inte alls sugen på det igår men så såg jag mina kommentarer och kände stödet från er, TACK! Tur jag har er, mina trogna kommentatorer :)
 
Idag väntas ett nytt projekt i skolan, sådär pepp, men men, snart påsklov haha Eller ja, hur mycket lov man nu har med alla tusentals böcker vi ska läsa, men det ordnar sig :)
 
Nu ska det snart inmundas lite frulle sen skickade sambon att han hämtar mig och kör mig till skolan eftersom det är storm ute :) Hur gullig är han?! Jag har sån tur :)
 
Ha en skön måndag på er!
 
P.s Linda, jag tror vi får undersöka den saken, gälls brorsbarn? ;)


Kommentarer
Linda

Hahaha :) Brorsbarn borde funka, men dom ska helst vara lagliga oxå ;)

Svar: haha jadå, en är 17 o den andre 20 :P
Jessi

2013-03-19 @ 21:00:18
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0