hoho

Gårdagen blev sen som vanligt när jag är hos Anna, så på tisdag när jag ska dit igen är det nog tur att Denise och flickorna ska med så dom kan få med mig hem i tid ;)
Men det var himla trevligt, var länge sedan vi sågs, av förklarliga skäl, så vi hade ju urmycket att gå igenom :)
Och så söt lilla Moa var då :) Världens snällaste, bara sov, och gjorde pappa galen när vi åt middag haha
 
Hann med ett besök på Emporia innan Ystad igår, behövde ju lite belöning efter sprutan ;)
Det var iaf min ursäkt till sambon, han hävdade då att jag var världsbäst på att hitta på ursäkter, tja det kanske kan stämma, jag är gaanska bra på att vända saker och ting till min fördel om det behövs, och igår var ett sådant tillfälle, när jag tyckte att jag var förtjänt av något fint efter att låtit läkaren "stjäla" mitt blod :P
Även om det kaaanske var för min skull detta blodprov togs men det är en annan historia ;)
 
Idag hade vi redovisning på vårt solsystem, gick riktigt bra, så klart det gör det i vår fantastiska grupp :) Och det bästa är att vi kommer vara i denna gruppen ett tag till och sen när lärarna tyckte att vi skulle byta, lyckades vi få till att vi ska ha omröstning över det så det kommer inte bli någon splittring :)
Litteraturseminariet gick galant (Vi skrev det under de andras redovisningar) fy på oss ;)
Så då är även vår eportfolie för veckan gjord, känner mig nöjd :)
 
Ett besök på ikea har också hunnits med, men det är fasiken inte så kul att gå där när man vet att man flyttar om max 1 månad, jag menar hur kul är det att köpa något nu för att packa ner det och asa det med sig till nya lägenheten, inget alls! :)
 
Det är helt sjukt, igår fick jag något konstigt tryck, precis som när jag får magkatarrsanfall, fast det kändes annorlunda, när jag var helt still så gjorde det inte ont, bara när jag rörde mig, vilket man inte gör så ofta juh :)
(hade det varit magkatarren så hade den gjort konstant ett bra tag, sen släppt)
Och det höll i sig hela natten, så varje gång jag vände mig vaknade jag av smärta och sen försvann det mer o mer under dagen,  fortfarande öm och inte fullt rörlig utan smärta men ändå inget överdrivet nu, men hur konstigt är det inte? Det är som om denna kropp lägger av, det är ta mig tusan det ena efter det andra, man blir helt matt! Är faktiskt inte fullt så gammal, så att kroppen ska braka ihop! inte än iaf :)
Jaja, hoppas det försvinner nu och aldrig kommer tillbaka igen :)
 
Med alla mina krämpor så blir det en lugn fredagskväll så jag orkar ta mig upp i ottan imorgon, för ännu ett fantastiskt trevligt besök på vårt sjukhus, tjohoo, lördagsmorgonen är räddad!
 
Ha en skön fredskväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0