HELG!

Då var det helg igen :)
 
Har hunnit med en storshopping på ica, ett stopp på systemet inför morgondagens dessert dryck och nu är jag hemma o skriver här :)
 
Redovisningen gick strålande! Och det bästa av allt är att "det glömdes bort" (hoppas jag iaf) att det var sagt att våra grupper skulle bytas så nu får vi iaf en vecka till på oss i samma grupp, tjohoo!
Måste bara tipsa om en urgod dryck som Jacqueline köpte idag, aloe vera med gojibär, kan varmt rekomendera den :)
 
Själv körde jag på en kaffe, surprice! :)
Medans jag o Jacqueline satt och tog foto o tramsade så satt de anra tjejerna o var rediga :)
 
 
 
När jag gick på Ica så hittade jag en massa sådana härade stolar lite varstans, undrar hur många som sanvänder dom :)
 
 


Kommentarer
Jacqueline

Hur lyckades vi prata om vad vi ska göra i helgen MITT i en redovisning? Hhaha vi e roliga vi.....

Svar: haha ja du, det kan man undra men egentligen är jag inte så värst förvånad ;)
Jessi

2013-03-16 @ 20:05:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0