Hej!

Idag har vi inte gjort allt för mycket här hemma, sambon har mer eller mindre sovit i soffan hela dagen och jag har spelat candy crush, har fastnat lite i det spelat, attans också. Jag skyller på Linda som började prata om det och jag var tvungen att kolla vad det var för mög och nu har jag fastnat haha
 
Igår var vi på världens snabbaste allsång, sjukt bra, som vanligt! Dom verkligen bjuder på sig själva!
 
  
 
Allsångsledaren Ola utklädd till kyckling och jesus :)
 
Sambon med sina syskon på Babel :)
 
Efteråt gick vi till möllan började på Häng bar, inte riktigt vårt kliental haha tog en öl där sen gick vi till Nyhavn tror jag det var :)
En rikitgt lyckad kväll helt enkelt :)
 
 
Fulla o glada :)
 
Idag ska vi hem till svärmor på middag, ska bli trevligt även om man är lite seg idag, jag har dock varit piggare än sambon haha
 
Hoppas ni får en bra långfredag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0