Godmorgon!

Usch vad osugen jag var att ta mig ur sängen när klockan ringde, så jag tror jag snoosade i 45 minuter haha
Tur sambon ändå skulle upp tidigt annars hade han nog blivit galen :)
 
Det värsta med att vara lite förkyld är att det alltid känns värre på morgonen och imorse var inget undantag, sitter i soffan och borde verkligen göra mig klar för skolan, förbereda frukost (som jag inte orkar äta hemma) men jag orkar inte ens förbereda den :(
Hur kan man vara så morgontrött? Förra veckan när jag mådde bra gick jag ändå upp 7 på mina lediga dagar för att träna och det var inte så jobbigt, konstigt! :)
 
Idag har jag bilen hemma så det är rena rama lyxen att ta sig till skolan idag :)
 
Hoppas ni får en skön onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0