Godmorgon!

Idag unnade jag mig lite sovmorgon, så könt!
Började som jag brukar, uppdatera mig på allt, facebook, instagram och twitter och ALLA har skrivit om snön, så jag behövde inte rusa upp och undra över vädert ute haha
 
Har planer på att läsa lite idag, men är inte alls sugen på det, men antar att jag inte har något val, suck.
Tycker det är så himla mycket vi ska läsa så jag får panik, jag kommer ju aldrig komma ihåg allt jag läst till den 3 juni ändå! :/
 
Igår fick vi ett brev på posetn från Hagagruppen (dom vi ska bo för sen) och både jag och min sambo trodde det skulle stå något om vår inflyttning, hyresavier o så men ICKE då är det ett brev om cyklar, att de måste märkas upp, urtråkigt, blev så glad i två sekunder haha
Men snart är det dags, börjar tro mer o mer att vi får lägenheten på den dagen som det gäller, för efter att tänkt realistiskt på det så tar nog familjen som bor där nu o använder påskhelgen för flytt o städ, det hade man ju själv gjort, det är bara att man verkligen hade önskat att det hade blivit innan påsk, jaja vi får väl se :)
 


 
 
vårt fina kök, den ena bilden har jag visat er innan. Den andra bilden visar köket på andra hållet med vår serveringsgång! :)
 
Ha en skön torsdag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0