Godmorgon!

Idag var det skönt att kunna ligga och dra sig lite i sängen, var så galet trött när klockan ringde! Men men eftersom jagi nte börjar jobba förrän 10.30 så kunde jag med gott samvete snooza en stund :)
 
Tänkte köra förbi min praktik och säga hej, får se om jag får tiden att räcka till :)
 
Sen är det dags att jobba en liten stund, ganska skönt men samtidigt lite tråkigt, när jag ändå ska jobba kan jag lika bra ha en full dag, men jaja bättre än inget iaf :)
 
Idag lämnar vi tillbaka bilen, sorgligt haha Man vänjer sig så fort med att ha bil, men jaja vi har väl den snart igen ;)
 
Satt ju i telefonkö igår, denna gången kom jag fram :) Men jag fattar inte, dom skulle ta bort att ingen skulle få hem lönespec:arna, mmm det är ju jäkligt begåvat för oss som är timanställda och aldrig vet om vår tidrapport har skickats in, så jag ringde och klydda med detta för nån vecka sedan, då fick jag beskedet att det är så det är bestämt och jag får kontakta min bank för att få det att fungera, okej, ringer banken och dom svarar att det är inget vi kan göra något åt du får ringa malmö stad. suck. Ringde tillbaka ett x antal gånger innan jag väl kom fram, för att få beskedet att "ja men då kanske du har en bank som inte kan göra så" A FAN! men borde man inte ha kollat upp det INNAN man struntar i pappersformaten på lönespec:arna, att ALLA ska kunna få dom? AS!
Men nu antecknade hon iaf att jag ska få min hemskickad som tidigare, förstår inte varför man ska göra det så jäkla invecklat för sig, ge oss inloggningsuppgifter til Hrut så är det inga problem!
Blir så matt! Det är precis som om dom skiter i oss vikarier och ändå har dom (personal ansvariga på vikariebanken) ringt mig flera gånger UTAN att jag varit uppskriver för att höra om jag kan jobba, nej, hade jag kunnat jobba hade jag lagt mig tillgänglig!
usch nej nu ska jag sluta gnälla och njuta av mitt kaffe istället och se framemot att få träffa mina små söta barn idag :)
 
Ha en bra torsdag på er!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0