Godkänd!

Jag klarade mig! Godkänt på förra kursen! Känns urbra! Då kan allt fokus ligga på denna kursen och det lär behövas haha
 
Idag fick sambon och jag ett riktigt ryck och började packa en massa, men samtidigt är där alltid lite som man lämnar som man måste vänta med OM det är något man behöver INNAN vi flyttar haha Man bli ju så matt!
Men eftersom vi måste bo borta de sista nätterna och nu ska passa sambons systers katt (dom åker iväg påskafton) så då kommer vi bo i deras lägenhet, vilket gör det lättare att packa ner ALLT :) Så vi ska bo i Västra Hamnen ett par dagar haha
 
Imorgon är det dags för ännu en redovisning, känner att jag inte rikitgt har kolla på denna veckans uppgift men det brukar gå bra så det ska vi nog reda up imorron med :)
Hoppas bara att Frida och Josefin kan ta sig till skolan!
 
 


Kommentarer
Jacqueline

Skönt! Nu kör vi på sista biten också :-)) vi ses snart <3

Svar: Ja nu jäklar ska vi ro detta i hamn ;) Det gör vi! <3
Jessi

2013-03-22 @ 06:54:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0