Goder morgon!

Solen skiner, jag är ganska pigg och nästan färdig :)
Alltå ingen stress här inte ;)
 
Ett klockrent tecken på att man vaknade (för)tidigt är att man hinner göra sig i ordning, alltså lite smink i fejset, föna håret, så man slipper gå runt som ett vrak en hel dag, jag känner mig mycket bättre när jag har fixat mig, sen att jag inte hinner (läs orkar) det varje dag men.. :)
 
Vi har en kort dag i skolan idag, skönt! Sen står en tur till Ystad på schemat, igen :) Denna gången får jag sällskap av tre fina flickor, ska bli himla trevligt :)
 
Men nu måste jag logga ut, så jag slipper stressa nu när jag väl är i tid, för en gångs skull ;)
 
Ha en skön solig tisdag!
 
 


Kommentarer
Linda

Nämen! Har hon gått och blivit morgonpigg? ;) Hoppas du haft en bra dag i skolan och med tjejerna i Ystad! <3

Svar: haha nej det behöver vi nog inte vara oroliga för ;) Tack vännen, det var supermysigt i ystad :)
Jessi

2013-03-12 @ 20:25:16
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0