Fyllo!

Mitt lilla fyllo var ute och slarva igår, alltid lika spännande och se i vilket tillstånd han är i när han kommer hem och jag tror nog inte att det var fullt så illa som det verkade, för han verkar förvånatsvärt pigg idag ;)
Iaf så kom han hem och lyckades med konststycket att ramla ned för sängen haha, jag höll på dö av hjärtinfarkt när jag vaknade och hörde dunsen haha
Vår säng är inte direkt låg, utan man behöver nästan en stege för att ta sig upp, så ni kan ju förstå att det var en ordentlig duns :)
Sen vaknade jag och som vanligt var det tomt i sängen, då ligger han ute i soffan haha, begriper inte hur man kan välja soffan framför sängen, gör han nästan alltid när han har druckit :)
 
 
Sambons nya fina skor :)
 
 
Det var en stolt kille som visade upp sina nya fina skor, INNAN han stack iväg :)


Kommentarer
Lady

Bra jobbat Fredrik!! hahaha :) Det hade varit en syn för gudarna att se honom dunsa ner i golvet. Han slog sig väl inte?! :/ Fina dojjor var det i alla fall :) Det var kanske dom han dök från sängen för :)

Svar: haha ja ingen vet hur han lyckades med det, men det gjorde han. Han slog sig inte, då hade jag inte skrattat fullt lika mycket ;)Haha kan vara, han drömde kanske att någon försökte sno dom :P
Jessi

2013-03-10 @ 14:52:40
URL: http://ladylikestorock.blogg.se/
Emma

Ha ha det är ju som att ramla ner från ett berg!

Svar: haha ja men nästan :)
Jessi

2013-03-10 @ 21:12:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0