Fy fan!

Äckliga jävla svin finns det fan gott om, jävla as!!
 
Hoppade av tåget från Ystad på centralen för jag inte ville gå hem själv från Triangeln, då jag inte tycker det är en jättetrevlig väg att gå själv och det finns ingen buss jag kan ta därifrån hem, så jag hoppade av på centralen, missade precis 5:an men tyckte inte det gjorde så mycket eftersom 32:an kom strax efter och den är snäppet bättre (stannar närmre) MEN det var väldigt mycket folk som skulle med just denna buss, så jag sätter mig på ett säte där man ställer vagnarna (fanns inget annat ledigt och inga vagnar) kommer en man och sätter sig bredvid mig, får direkt en obehags känsla men ignorera det. Han brer sig väldigt så jag trycker mig närmre fönstret och jag tycker det känns som om han rör mig, men blir genast osäker, så jag rör på mig och flyttar mig ännu närmre fönstret och då känner jag att något rör mitt ben!!!!! SAMTIDIGT ser jag att han rör sig själv så jag slår ner min hand så han tar bort handen eller var det nu var och jag börjar känna lite panik, samtidigt blir jag osäker, är jag knäpp? har jag hittat på detta?
Så jag tar upp telefonen och ringer till min sambo, då hoppar han av! och då fattar jag vad som egentligen hände, skakade som ett asplöv när jag kom innanför dörren hemma! och vill bara gråta, eller egentligen vill jag slå idioten och önskar att jag hade fattat/haft sinnesnärvaro att skrika rakt ut på bussen vilket as han är!
 
Känner mig helt skakis, tänk att jag valde centralen för att jag skulle känna mig trygg att ta bussen hem, ja det gick ju bra!
 
Det värsta är att detta har hänt mig en gång tidigare, dock väldigt många år sedan och på den tiden bodde jag i Oxie, men jag minns känsla jag hade då och det är samma idag, oavsett att man är äldre och "tryggare" i sig själv, så blir man (jag) lika paralyserad nu som då!
Tror det är för att dom "smyger" sig försiktigt fram, och alla vet ju att det är ganska trångt på bussarna och då lätt blir att man rör vid varandra, så blir man så osäker, oavsett så är det sjukt obehagligt och jag hoppas svinen åker dit när de beter sig såhär, att ingen annan ska behöva uppleva samma sak!
 
 
Annars har jag haft en supermysig dag, tyvärr förstördes lite av glädjen man har haft av detta!
 


Kommentarer
Jacqueline

Men fy fan för äckliga svin! Skönt art du är oskadd iaklafall.... Usch och fy!

Svar: ja de var riktigt räligt faktiskt :/ Tack! <3
Jessi

2013-03-13 @ 08:43:21
Linda

Amen!! Fy fan, du borde anmäla det till polisen. Om du minns hur han såg ut?? Du är säkert inte den första om med säkerhet inte den sista som svinet gjort såhär mot.. :(

Svar: ja jag tänkte det, men såg inte hans ansikte, bara att han var korthårig, känns inte som han är ensam om det i malmö :/Nej det är det som är det värsta, att fler kommer bli utsatta!
Jessi

2013-03-13 @ 21:09:59
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0