Fryser!

Fy tusan vad kallt det är ute! Jag körde på snygg istället för varm idag, kanske inte de smartaste draget jag gjort men så är det ibland :)
Men som tur är så kom min snälle far o hämtade mig, sambon och farfar i stan så jag behövde ju inte vara ute allt för mycket :)
Den lille mannen fick 4 ölburkar ihop limmade med superlim av vår äldsta kusin, så det kan ju bli intressant o se om han reder ut att dricka ur dom ;)
 
Nu är det soffhäng som gäller för resten av denna söndagen!
Imorgon är det dags att ta tag i träningen igen, wish me luck! :)
 
Ha en skön söndagkväll!


Kommentarer
Jacqueline

Strongt! Lycka till ! Tänk bara hur nöjd du kommer vara efteråt ;-) hejja hejja

2013-03-17 @ 21:17:57
Linda

Njut av kvällen och kör hårt imorgon! :)

2013-03-17 @ 21:28:20
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0